ForRest PRO - професійна система автоматизації процесу продажів,аналітики, товарного обліку та виробництва в закладах швидкого харчування і ресторанах.
Система складається з двох модулів : ForRest POS і ForRest BackOffice
Ви отримуєте функціональний інструмент аналізу роботи Вашого бізнесу, обліку матеріальних цінностей та виробництва, запобігання розкрадань, підвищення швидкості обслуговування та лояльності гостей,підвищення ефективності і маржинальність бізнесу вцілому.
Сучасний і зрозумілий інтерфейс програми дозволяє швидко навчити персонал і почати працювати в мінімальні терміни.
Функціонал програми напрацьований багаторічний досвід співпраці з різними видами закладів, додатково можлива доопрацювання функціоналу під Ваші потреби.
Основні можливості програми:
ForRest POS
Друк чеків та замовлень: друк фіскальних і не фіскальних чеків, розподіл замовлень по місцях приготування, друк групи замовлень для шеф-кухаря, курси подачі страв у ресторані.
Конструктор залів: створення схеми залів закладу зі столами.
Розкладка "фаст-фуд" для підвищення швидкості обслуговування в закладах швидкого харчування по типу піцерії, столової, бургерної і т.д.
Система бронювання, резервування столиків зі схематичним відображенням і прийняттям передоплати.
Системи лояльності: дисконтні, бонусні, платіжні карти, знижки за розкладом, знижки вручну з товарними схемами.
Автоматичний розрахунок обслуговування за відсотками і товарним схемами.
Оперативна інформація про всі процеси, які відбуваються у Вашому закладі або всієї мережі в режимі реального часу.
Створення мережі торгових точок з роботою в режимі off-line (автономно) і передачею продажів в головний офіс.
Розмежування прав користувачів: гнучка система прав і правил для персоналу, відстеження дій кожного користувача в системі, контроль вилучень і відмов по товарах і рахунками.
Монітор кухні: програма відображає на екрані чергу замовлень, що надходять на кухню, а також пріоритет приготування страв.
Вбудований погодинний облік робочого часу з тарифікацією і урахуванням запізнень.
Підключення керованого терміналу банку для швидкісного обслуговування.
Статистичні дані по кількості гостей.
Облік харчування штату: керівництво та персонал
Звіти: виручка, системи лояльності, каса, обслуговування, робочий час, копіювання, видалення і повернення, продажу товарів, погодинні статистичні звіти.
ForRest BackOffice
Робоче місце: бухгалтера, калькулятора, директора, засновника.
Може поєднувати в собі безліч віддалених торгових точок у мережі або на одному закладі.
Дає можливість вести товарно-складський облік, централізовано аналізувати і керувати віддаленими точками продажу.
При використанні в мережах закладів громадського харчування дозволяє управляти всіма товарними потоками, формуванням цін і відслідковувати продажу окремих торгових точок з аналізом прибутковості, як окремо, так і в цілому.
Товарно-складський облік: забезпечує повноцінний документообіг і облік товару на складі (закупівля, повернення, списання, інвентаризація, калькуляція і т. д).
Функціонал для роботи бухгалтера/товарознавця :
Аналітичні звіти складу: дозволять отримати чітке розуміння про прибутковість і маржинальності всього Вашого підприємства.
Деякі звіти доступні в системі: статистика товарообігу, звіт по прибутку, рух товару, залишки товару, звірка з постачальником, за собівартістю, списанню, результати інвентаризації і т. д
Ви зможете контролювати взаєморозрахунки з постачальниками, отримувати дані про залишки і рух товару, його собівартості, націнки, необхідності замовлення та критичних залишках.