Кошик
2 відгуків
promo_banner

Програма для комплексної автоматизації ресторану, фаст-фуди, кафе або бару ForRest PRO

14 990 ₴

  • В наявності
+380 (98) 522-03-68
Програма для комплексної автоматизації ресторану, фаст-фуди, кафе або бару ForRest PROПрограма для комплексної автоматизації ресторану, фаст-фуди, кафе або бару ForRest PRO
14 990 ₴
В наявності
+380 (98) 522-03-68
Програма для комплексної автоматизації ресторану, фаст-фуди, кафе або бару ForRest PRO
  • Програма для комплексної автоматизації ресторану, фаст-фуди, кафе або бару ForRest PRO, фото 2
  • Програма для комплексної автоматизації ресторану, фаст-фуди, кафе або бару ForRest PRO, фото 3
  • Програма для комплексної автоматизації ресторану, фаст-фуди, кафе або бару ForRest PRO, фото 4
  • Програма для комплексної автоматизації ресторану, фаст-фуди, кафе або бару ForRest PRO, фото 5
  • Програма для комплексної автоматизації ресторану, фаст-фуди, кафе або бару ForRest PRO, фото 6
  • Програма для комплексної автоматизації ресторану, фаст-фуди, кафе або бару ForRest PRO, фото 7
  • Програма для комплексної автоматизації ресторану, фаст-фуди, кафе або бару ForRest PRO, фото 8
  • Програма для комплексної автоматизації ресторану, фаст-фуди, кафе або бару ForRest PRO, фото 9
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Інформація для замовлення

ForRest PRO - професійна система автоматизації процесу продажів,аналітики, товарного обліку та виробництва в закладах швидкого харчування і ресторанах.

Система складається з двох модулів : ForRest POS і ForRest BackOffice

Ви отримуєте функціональний інструмент аналізу роботи Вашого бізнесу, обліку матеріальних цінностей та виробництва, запобігання розкрадань, підвищення швидкості обслуговування та лояльності гостей,підвищення ефективності і маржинальність бізнесу вцілому.

Сучасний і зрозумілий інтерфейс програми дозволяє швидко навчити персонал і почати працювати в мінімальні терміни.

Функціонал програми напрацьований багаторічний досвід співпраці з різними видами закладів, додатково можлива доопрацювання функціоналу під Ваші потреби.

Основні можливості програми:

ForRest POS

Друк чеків та замовлень: друк фіскальних і не фіскальних чеків, розподіл замовлень по місцях приготування, друк групи замовлень для шеф-кухаря, курси подачі страв у ресторані.

Конструктор залів: створення схеми залів закладу зі столами.

Розкладка "фаст-фуд" для підвищення швидкості обслуговування в закладах швидкого харчування по типу піцерії, столової, бургерної і т.д.

Система бронювання, резервування столиків зі схематичним відображенням і прийняттям передоплати.

Системи лояльності: дисконтні, бонусні, платіжні карти, знижки за розкладом, знижки вручну з товарними схемами.

Автоматичний розрахунок обслуговування за відсотками і товарним схемами.

Оперативна інформація про всі процеси, які відбуваються у Вашому закладі або всієї мережі в режимі реального часу.

Створення мережі торгових точок з роботою в режимі off-line (автономно) і передачею продажів в головний офіс.

Розмежування прав користувачів: гнучка система прав і правил для персоналу, відстеження дій кожного користувача в системі, контроль вилучень і відмов по товарах і рахунками.

Монітор кухні: програма відображає на екрані чергу замовлень, що надходять на кухню, а також пріоритет приготування страв.

Вбудований погодинний облік робочого часу з тарифікацією і урахуванням запізнень.

Підключення керованого терміналу банку для швидкісного обслуговування.

Статистичні дані по кількості гостей.

Облік харчування штату: керівництво та персонал

Звіти: виручка, системи лояльності, каса, обслуговування, робочий час, копіювання, видалення і повернення, продажу товарів, погодинні статистичні звіти.

 

ForRest BackOffice

Робоче місце: бухгалтера, калькулятора, директора, засновника.

Може поєднувати в собі безліч віддалених торгових точок у мережі або на одному закладі.

Дає можливість вести товарно-складський облік, централізовано аналізувати і керувати віддаленими точками продажу.

При використанні в мережах закладів громадського харчування дозволяє управляти всіма товарними потоками, формуванням цін і відслідковувати продажу окремих торгових точок з аналізом прибутковості, як окремо, так і в цілому.

Товарно-складський облік: забезпечує повноцінний документообіг і облік товару на складі (закупівля, повернення, списання, інвентаризація, калькуляція і т. д).

Функціонал для роботи бухгалтера/товарознавця :

  • формування каталогів і карток товарів
  • формування складів, відділів, дільниць
  • призначення цін і переоцінка
  • оформлення документів приходу, повернення товару постачальників
  • робота з документами продажу (чеками та змінами оформленими в касовому терміналі)
  • формування складових товарів
  • калькуляція і виробництво
  • інвентаризація - передбачена друк бланків та результатів інвентаризації
  • Переміщення ТМЦ зі складу на склад
  • списання товарів
  • розмежування фіскальних і не фіскальних товарів

Аналітичні звіти складу: дозволять отримати чітке розуміння про прибутковість і маржинальності всього Вашого підприємства.

Деякі звіти доступні в системі: статистика товарообігу, звіт по прибутку, рух товару, залишки товару, звірка з постачальником, за собівартістю, списанню, результати інвентаризації і т. д

Ви зможете контролювати взаєморозрахунки з постачальниками, отримувати дані про залишки і рух товару, його собівартості, націнки, необхідності замовлення та критичних залишках.

 

  • Ціна: 14 990 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner