від 500 ₴
Мінімальна сума замовлення на сайті — 1000 грн
ForRest PRO — професійна система автоматизації процесу продажів,аналітики, товарного обліку та виробництва у закладах швидкого харчування та ресторанах.
Система складається з двох модулів: ForRest POS и ForRest BackOffice
Ви отримуєте функціональний інструмент аналізу роботи Вашого бізнесу, обліку фінансових цінностей і виробництва, запобігання хищенню, підвищенню швидкості обслуговування та лояльності гостей, підвищенню ефективності та маржинальність бізнесу вцілому.
Сучасний і зрозумілий інтерфейс програми дає змогу швидко навчити персонал і почати працювати в мінімальні терміни.
Функціонал програми нароблений багаторічним досвідом співпраці з різними типами закладів, додатково можлива доробка функціоналу під Ваші потреби.
Ви можете завантажити демоверсію з можливістю повноцінної роботи з кількістю товарних позицій не більш ніж 50 шт. за посиланням
Основні можливості програми:
ForRest POS
Друк чеків і замовлень: друк фіскальних і не фіскальних чеків, розбивання замовлень на місцях приготування, друк групи замовлень для шеф-кухаря, курси подавання страв у ресторані.
Конструктор залів: створення схеми залів закладу зі столами.
Система бронювання, резервування столиків зі схематичним відтворенням і прийняттям передоплати.
Системи лояльності: дисконтні, бонусні, платіжні картки, знижки за розкладом, знижки вручну з товарними схемами.
Автоматичний розрахунок обслуговування за відсотками та товарними схемами.
Оперативна інформація про всі процеси, що відбуваються у Вашому заведенні або всій мережі в режимі реального часу.
Створення мережі торгових точок із роботою в режимі off-line (автономно) і передаванням продажів у головний офіс.
Розмежування прав користувачів: гнучка система прав і правил для персоналу, відстеження дій кожного користувача в системі, контроль видалень і відмов за товарами та рахунками.
Монітор кухні: програма зображає на екрані чергу замовлень, що надходять на кухню, а також пріоритет приготування страв.
Вбудований погодинний облік робочого часу з тарифікацією й урахуванням запізнень.
Під'єднання керованого термінала банку для швидкісного обслуговування.
Статичні дані за кількістю гостей.
Врахування харчування штату: керівництво й персонал
Звіти: виручення, системи лояльності, каса, обслуговування, робочий час, резервування, видалення та повернення, продажу товарів, погодинні статистичні звіти.
ForRest BackOffice
Робоче місце: бухгалтера, калькулятора, директора, учальника.
Працює спільно з ForRestPOS , може поєднувати в собі безліч віддалених торгових точок у мережі або одному закладі.
Більш функціональний варіант системи обліку та автоматизації ForRestPOS.
Дає змогу вести товарно-складський облік, централізовано аналізувати та керувати віддаленими точками продажів.
Під час використання в мережах закладів громадське харчування дає змогу керувати всіма товарними потоками, формуванням цін і відстежувати продажі окремих торгових точок з аналізом продуктивності як окремо, так і загалом.
Товарно-складського обліку: забезпечує повноцінний документообіг і облік товару на складі (закупівля, повернення, розпис, інвентаризація, кальцій тощо).
Аналітичні звіти складу: дадуть змогу отримати чітке розуміння про прибуток і маржинальність усього Вашого підприємства.
Деякі звіти доступні в системі: статистика товарообладнання, звіт із прибутку, рух товару, залишки товару, блискуча з постачальником, по собівартість, записування, результати інвентарізації тощо.